Dream Apartments

Najczęściej zadawane pytania

Nie ma możliwości płatności na miejscu w żadnej formie. Rezerwacja musi być opłacona przed przyjazdem.
Doba hotelowa przy ulicy Wschodniej 34 i Gdańskiej 72 trwa w godzinach od 15 do 11. Przy ulicy Wschodniej 76 trwa w godzinach od 16 do 12.

Tak, wszystkie nasze apartamenty posiadają prywatną łazienkę. 

Wyjątkiem w naszej ofercie są pokoje przy ul. Wschodniej 34. 

Parking jest dostępny tylko przy ul. Gdańskiej 72. Posiadamy 6 miejsc parkingowych. Koszt miejsca parkingowego to 30 zł za dobę. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja!

• komplet zastawy stołowej, sztućców, ceramiki szklanej oraz garnków

• lodówka • płyta indukcyjna • kuchenka mikrofalowa • czajnik

Tak, prosimy o bezpośredni kontakt z nami w tej sprawie. Możecie Państwo też anulować rezerwacje samodzielne. W potwierdzeniu rezerwacji na mailu jest przycisk 'ANULUJ REZERWACJE’. Aby otrzymać pełen zwrot za rezerwacje należy odwołać ją minimum dwa tygodnie przed przyjazdem. 

Tak, śniadania mamy dostępne w ofercie Wschodniej 34.

Śniadania są serwowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-14, w weekendy w godzinach 9-14. W pobliskiej restauracji Placówka.

Nie ma możliwości zjedzenia śniadana wcześniej.

 

Nie honorujemy bonów turystycznych.

Nie akceptujemy zwierząt.

W dniu przyjazdu o  godzinie 12.30 wyślemy szczegółową instrukcję zameldowania na adres e-mail podany przy rezerwacji.

• umywalka • WC • prysznic • ręczniki • suszarka do włosów
 
 
 
 
 

Tak, cały budynek jest ogrzewany przez ogrzewane centralne.

Tak, prosimy o przesłanie nam danych do faktury drogą mailową na rezerwacje@dreamapartments.pl

Prosimy podać NIP nazwę firmy i numer rezerwacji.