Najczęściej zadawane pytania
Tak, wszystkie nasze apartamenty posiadają prywatną łazienkę.
Wyjątkiem w naszej ofercie są pokoje przy ul. Wschodniej 34.
• komplet zastawy stołowej, sztućców, ceramiki szklanej oraz garnków
• lodówka • płyta indukcyjna • kuchenka mikrofalowa • czajnik
Tak, prosimy o bezpośredni kontakt z nami w tej sprawie. Możecie Państwo też anulować rezerwacje samodzielne. W potwierdzeniu rezerwacji na mailu jest przycisk 'ANULUJ REZERWACJE’. Aby otrzymać pełen zwrot za rezerwacje należy odwołać ją minimum dwa tygodnie przed przyjazdem.
Tak, śniadania mamy dostępne w ofercie Wschodniej 34.
Śniadania są serwowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-14, w weekendy w godzinach 9-14. W pobliskiej restauracji Placówka.
Nie ma możliwości zjedzenia śniadana wcześniej.
Nie honorujemy bonów turystycznych.
Nie akceptujemy zwierząt.
W dniu przyjazdu o godzinie 12.30 wyślemy szczegółową instrukcję zameldowania na adres e-mail podany przy rezerwacji.
Tak, cały budynek jest ogrzewany przez ogrzewane centralne.
Tak, prosimy o przesłanie nam danych do faktury drogą mailową na rezerwacje@dreamapartments.pl
Prosimy podać NIP nazwę firmy i numer rezerwacji.